Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus palaa sekä uuden kokoonpanon että levyn kanssa. Ensimmäinen sinkkulohkaisu ”Idänjuna” kuunneltavissa alla olevasta linkistä. https://www.youtube.com/watch?v=_2RUDsJTWFc Timo Rautiainen&Trio Niskalaukaus Undergroundissa 1.11.2025. ovet klo 20.00, Showtime klo 22.00 Liput keikalle myy Tiketti.fi. Ennakkoliput 25€(+pm), ovelta 30€. Ikäraja
