Syyslomaviikolla Sawohousen ravintolan aukioloajat poikkeavat normaalista.
Iltaravintola on suljettu 14. -16.10. ja hotellin vastaanotto sulkeutuu jo klo 18.00. Majoittumaan saapuville asiakkaille meillä on saatavilla lämmin keitto ja talon leipää (10€/annos), mikäli saavutte ennen klo 18.00. Voitte kysyä iltaruoasta hotellin vastaanotosta kirjautuessanne sisään.
Perjantaina 17.10. ja lauantaina 18.10. iltaravintola palvelee jälleen normaalisti. Suosittelemme pöytävarausta, koska Underground -keikkailtoina ravintola on usein täynnä.